Torsdag.


Lite gråmulet just nu men de har lovat sol här vid kusten så
den kommer nog.
Vovvarna tycker att det är underbart att ligga ute och sola
nu när det inte blir så varmt längre.
Även jag trivs i solen nu.=)

Jag blev mer än nöjd med klippningen igår.
Det blev som en helt annan frisyr och jag älskar den redan.=)
Jag har inte tonat håret på länge utan låtit min egen färg
komma fram.
Har varit lite osäker på hur jag ska göra med det då det nu är
mellanblont med grå slingor i.=/
Frisören tyckte glädjande nog att färgen var snygg och att håret
var glansigt och fint så nu får min egen färg vara kvar.
Blir det tristare i höst när det solblekta är borta så får jag väl
göra något åt det då men det blir aldrig mer en toning som det
känns nu.
Jag förstärker nog det grå i så fall med lite slingor.
Kan varmt rekommendera Victoria H på Sagolik i Birsta.
Att det ingick lite hårbottenmassage gjorde inte saken sämre.=)

Idag blir det en vilsam dag.
Försöker vänja mig vid att lederna är sämre nu.
Alltid svårt i början men det är bara att gilla läget och göra det
bästa av det.

Ha en mysig dag!




Kommentarer
Postat av: maria

Härligt med ett besök hos frisören :)

Ta hand om dig nu !



Kramar maria

2011-08-18 @ 08:51:51
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Znogge

Härligt att du blev nöjd. Ibland är det nog nyttigt att byta frisör.



Kram och ha en fin torsdag!

2011-08-18 @ 09:30:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Monica

man ska byta frisör annars blir det lätt det samma i klipp o färg. Vill se bild;)

2011-08-18 @ 10:14:00
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0