Fredag.


Ingen vidare början på dagen då jag knappt tog mig ur sängen
pga ryggen.
Det brukar bli bättre då jag rört lite på mig men inte ens det
tycks hjälpa idag.
Vissa dagar är det svårare att vara positiv än andra.

Höst i luften....lite småkyligt men solen skiner så det blir nog
skönt mitt på dagen.
Älskar sådana här dagar när det är friskt ute.
Skönt att sitta ute på altanen och läsa insvept i en pläd.
En kopp te är inte heller fel.
Jag har köpt ett som heter Hemma Mys med smak av blåbär
vanilj och kanel....underbart gott.
Perfekt höst te.

Ha en vilsam dag!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vart köper du te? Det där lät gott.

Kram!

2011-08-21 @ 23:02:13
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0