Torsdag.


Har man prinsessor i huset får man räkna med att de lägger
sina söta huvuden på de finaste kuddarna.=)

Idag regnar det här......mysigt med en regnig dag ibland och
det tar bra på snön.
På något sätt har jag lättare att vila när det är sånt här väder
än när solen skiner.
Det känns som mer ok att vara lat regniga dagar vad jag nu
fått det ifrån.=/
Min läkare ringde igår och han tycker att jag ska åka in och få
kortisoninjektioner men nålrädd som jag är undviker jag gärna
det.
Det gör jävulst ont att ta dem i vissa leder och senskidor och
effekten brukar bara kvarstå i högst ett par veckor så det är
som inte värt det.
Visst...jag har hemst ont nu men det är en smärta jag är van
vid och jag vet ju att det blir bättre.

Nu ska jag tända lite ljus och dricka en kopp te.....en bra
början på dagen.=)
Ha en mysig dag!


Kommentarer
Postat av: Anitha

Jag tänker på dig och kanske tänker du på mig? Det finns mycket att vara glad för, trots alla onda leder- våra underbara barn tex.

Ha en bra dag! Kram från mig.

2011-04-07 @ 09:20:55
Postat av: Ann Catrine

Nog är det så att det känns mer legitimt att

ta det lugnt när det är dåligt väder.

Annars måååste man ju ut och njuta av solen,

och man måååste plocka och fixa sååå mycket...

(tror det är sviter från barndomen..) ;-)



Hoppas du får en skapligt värkfri dag,

borra in dig i BOOM-pläden och lyssna på en bok!



Kram vännen!

2011-04-07 @ 09:26:00
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0