Tisdag.


Finaste bilden på Ella har min vän Lisa tagit.
Visst är den underbar....den speglar verkligen Ellas personlighet.
En vän sa en dag att Ella är en sån som har fjärilar i huvudet.
Inte världens smartaste hund men definitivt gladast och lyckligast.
Kan inte fatta att hon fyller 5 år denna månad....den där tiden går
som vanligt alldeles för fort.
Rekomenderar er alla att göra ett besök på Lisas hemsida och kika
i hennes portfolio och galleri med bilder.

Efter en vecka med kortisonkräm så har Vildas klåda lagt sig.
Vi ska fortsätta smörja henne veckan ut och sen hoppas vi att hon
är bra och att det bara var något tillfälligt.

Idag står lite shopping på dagordningen.
Jag har inte varit hemifrån på mer än en vecka nu så det ska bli kul
att komma ut och se lite folk....min mor gör mig sällskap.
Gardiner och penséer står på inköpslistan.....måste även på apoteket
och hämta sprutor.
Mulet,dimmigt och trist väder idag så efter shoppingen kan jag med
gott samvete vila resten av dagen.
Känner mig piggare än förra veckan men värken är densamma och
inte blir det bättre efter en stunds shopping men det får det vara
värt.

Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Lena S

Fin bild. Hon ser lite busigt galen ut.

Hoppas shoppingen föll väl ut och du hittade gardiner.



Kramis

2011-04-12 @ 18:58:47
URL: http://nelasvarld.blogg.sa
Postat av: ejmis

Vilken härlig bild!!

=)

Kram!

2011-04-12 @ 20:03:19
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Znogge

Det är verkligen en otroligt fin bild! Den borde ni rama in och hänga på hedersplats. Fast det har ni kanske redan gjort ;-)



Kram

2011-04-12 @ 20:40:32
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0