Söndag.

Tack för alla gratulationer på vår förlovningsdag.=)

De senaste dygnen har vi haft plusgrader även nattetid så nu
är nog våren äntligen här.
Vi har mycket snö kvar men det tinar snabbt i värmen.
Längtar till det är snöfritt och torrt så vovvarna slipper bli så
smutsiga när vi promenerar.

Trots att jag vilade igår så är mina leder i uppror.
Det får bli en vilodag även idag och sen hoppas jag att jag är
på benen igen.

Idag fyller PaperMaze ägare Paula år och det firar hon med att
ha 25% på allt i shopen.
Erbjudandet gäller till klockan 24 idag så skynda att fynda.

Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Då får jag säga Grattis i efterskott, jag trodde ni var gifta=)



Här är det riktigt trist väder idag..regn regn, men nu ska väl väsentligen all äcklig snö försvinna=)



Ha en fin dag, hoppas dina leder är snälla mot dig idag.

Kram kram

2011-04-03 @ 10:08:31
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0