Onsdag.


Jag har nu dragit en lott i högen och på den står det Znogge.=)
Grattis till dig......ditt kort kommer med posten.
Tack till alla som ville vara med i utlottningen.

Det är mulet just nu men solen försöker bryta igenom så med
lite tur blir det en fin dag även idag.
Jag satt en stund på altanen igår och solen värmer gott nu.
Trots att jag sovit ganska bra inatt så är jag tröttare än trött.
Det var ett tag sen jag hade en sån här dålig period.
Bara att hoppas att den inte blir så långvarig.
Vårfixandet här hemma får vänta vilket inte alls känns bra men
det är inget att göra något åt.
Jag vet ju att mina leder alltid blir sämre den här tiden men ändå
är det svårt att tackla.
Bara att göra det bästa av dagarna.
Det är inte hur man har det utan hur man tar det sägs det och jag
håller med.

Ha en skön dag!






Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Grattis Znogge..himmel är det en kille eller tjej..det undra jag :)



Jepp always look on the bright side of life..hmmm det är inte lätt..jag vet..men vi peppar-på dig Hellen..så är det bara..

2011-04-06 @ 18:44:02
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Znogge

Tjej :D



Ser fram emot att få det fina kortet på lådan!



Kram

2011-04-07 @ 19:53:46
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0