Torsdag.


Det här är en av mina favoritbilder på Ella.
Hon står mitt i vinbärsbusken och försöker få tag i ett visst
grässtrå.=)
Det duger inte med vilka grässtrån som helst till prinsessan.

Idag ska jag trotsa värken i nacke och bäcken och åka och
shoppa på Ikea med min mor.
Vi ska bara ha ljus så det ska nog gå bra.
Om jag inte är helt slut efter det så blir det nog en sväng in
på Zizzi också.
Måste kolla vad de fått in för höstkläder.
Solen skiner och det blåser rejält.
Det var bara 5 grader tidigt i morse så nog är det dax att se
över höstgarderoben alltid.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Bilden är verkligen underbar!



Kram och ha en fin dag

2010-09-02 @ 09:22:54
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Tack för din långa hälsning. Mer Metro.. blev det inte! Däremot borde jag inte ha trappat ner på min redan låga dos Cortison, så nu är jag uppe i "som vanligt"-antal där igen, så sänkan rättar nog till sig rätt snart.



Ska försöka ha ögonen öppna för de julkort du lägger ut, så jag får de jag vill ha.



Idag hade vi 9 grader här hos mig, så visst blir det höst och kallare dag för dag. Nästa vecka tänkte jag ta bort de mest somriga kläderna och ersätta med vintergarderoben. Och så ska jag fortsätta min höststädning - litet i taget blir det så att jag orkar med utan att få ont i kroppen. Det får ta den tid det tar.



Hoppas du hittar något hos Zizzi - det vore väl uppiggande för dig. Ha det nu så trevligt med din lilla mamma! Kram kram

2010-09-02 @ 09:29:24
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Vilken underbar bild!!



Ta det lugnt i Birsta du, igår var där MASSOR av folk!

Jag vände och gick ut igen...



Kram vännen

2010-09-02 @ 09:33:50
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ninni

Hahhahaha vilken underbar bild, den borde du förstora upp:)



Gick det bra att shoppa???Kram kram

2010-09-02 @ 17:30:41
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0