Måndag.


Det vackra väder vi haft i helgen har stannat kvar till idag.
Hösten är bara bäst.
Vi har lagt krafterna på att göra höst ute i helgen så idag
har jag en del att ta tag i inomhus.
Jag vill så mycket men orkar så lite och det är så svårt att
acceptera.
När det vardagliga tar sån tid och ork så blir det sällan
något extra gjort.
Sånt som tex att byta gardiner.
Men bara allt blir klart ute nu så blir det ju lite mer tid till
att fixa inomhus.
Det är en av orsakerna till att jag gillar hösten så mycket.
Nej nu ska jag försöka komma igång här.
Men först en kopp te.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Önskar dig det samma. Ja, nog är hösten fin när himlen är blå och luften klar. Så var det i morse men sedan kom molnen...

2010-09-06 @ 08:29:05
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ann Catrine

Försök ta det lite lugnt idag, det ska jag göra.

Trist att inte orka det man vill, men vi borde väl lärt oss...?!

Eller?!

På torsdag ska jag ta med mamma till Timrå Gårdsbutik. Jag blev helt såld på den butiken, och nu gjort mamma nyfiken... ;-)

Annars inte så mycket inbokat den här veckan ännu.

Sonen ska tömma sin lägenhet, men det går fort.

Han har inte så mycket grejer där, och de saker/möbler han tänkt sälja visade det sig att den nya hyresgästen ville köpa! Sicken tur!



Tack för tipset om doppresent, det blev det, perfekt med en bok!

Tillsammans med det vackra kortet är succén given!!



Nää, nu ska jag fluffa upp kudden och försöka sova en stund. Varit rassligt med sömn i helgen på grund av värken.

Tur i oturen man styr sin egen tid!

HUR skulle det gå om man bara MÅSTE få igång maskineriet och ta sig till ett arbete, och dessutom en speciell tid!? Ack ack...



Här kommer en måndagskram vännen!

2010-09-06 @ 08:45:53
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: ejmis

Visst är hösten underbar, jag får mer energi nu än på sommaren.

Ha en skön måndag.

Kram!

2010-09-06 @ 09:19:33
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0