Julkort.


Har använt mig av ett papper från Inkido som jag stämplat
och embossat snöstjärnor på.
Embosspulvret jag använt heter Frost och är också från
Inkido.
Textstämpeln kommer från Magnolia
Den lilla snöstjärnan har jag stansat ut med en MS punch
och den större är utstansad med QK tången.

Regnet byttes till sol men jag har inte orkat njuta av vädret
utan mest bara vilat.
Såg på reprisen av Här är ditt liv tidigare med Kjell Bergqvist.
Underbar program som man blev varm i hjärtat av.
Jag har alltid gillat honom och det är så härligt att han nu
äntligen får credit för sin stora personlighet.
Förr skrevs ju mest en massa skit om honom.
Han har ett rättspatos och en integritet som är enorm.
En väldigt rak person med mycket värme och engagemang
för de mindre lyckligt lottade.
Han berör verkligen.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Eleonora

Jag såg också Kjell B igår och blev verkligen överraskad att finna en så härlig person. Håller med om allt du skriver om honom. Och vilka kvinnor han haft/har! Sådana såta vänner - helt otroligt och mycket storslaget det också.

Min förkylning håller i sig - den börjar bli ganska så jobbig nu. Hälsningar och kram

2010-09-12 @ 17:22:58
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Härlig karl den där Kjell, tror jag ska rösta på honom i valet! Kjell for president!



Som vanligt otroligt vacker kort!!

Är det redan sålt? Eller har man en chans!?



Kram vännen

2010-09-12 @ 18:44:52
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hejsan!

Så roligt att du hittade till mig och att du skrev.

Jag gillar Kjell jag också. :)

Jag fick Barnreumatism när jag var sex år, det är på grund av den jag förlorat synen, den har varit mkt agresiv stundtals.

Nu är antagligen diagnosen RA. Artros har jag ju mycket. TexBytt ut höfterna eftersom det knappt fanns något brosk kvar osv.

har du mycket ont?

Ha en fin kväll.

Kram

2010-09-12 @ 20:28:46
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Znogge

En person som många underskattat skulle jag tro. Men det ska man inte göra!



Kram

2010-09-12 @ 21:06:44
URL: http://nogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0