Fredag.


Riktigt ruskigt höstväder idag med regn och blåst.
Mysigt tycker jag.=)
Trött efter gårdagen som var intensiv men givetvis väldigt
trevlig.
Min fina vän hjälpte mig inte bara med att göra i ordning
krukorna ute hon putsade även köksfönsten och bytte till
höstgardiner.=)
Jag går med ett stort leende på läpparna idag pga allt
som nu är gjort och som jag slipper tänka mer på.
Kan inte låta bli att undra hur jag gjort mig förtjänt av så
underbara vänner.
Idag får jag besök av två ganska nya vänner men de är
lika underbara de.
Mormormu & Ejmis kommer hit och fikar mitt på dagen.=)

Jag tänker inte göra ett dugg nytta idag utan bara vila
och ladda inför morgondagen som kommer att bli stökig.
Sonen har nämligen sagt upp sin lägenhet och ska nu
flytta hem hela bohaget.
Själv bor han mest hos flickvännen så vi kommer nog
inte att se mycket av honom.
Det känns dyrt och dumt att ha en lägenhet som bara
står tom när man som han pluggar och lever på studielån.
Ha en skön dag!








Kommentarer
Postat av: Annelie

Tänk så olika det kan vara...här nere i söder så har vi strålande sol för 3e dagen i rad. Riktigt varmt & skönt har det varit.

Så härligt med så underbara & hjälpsamma vänner. Jag vet hur det är att inte klara vardagen, lever också med värk, så jag vet hur mycket det betyder att få lite hjälp ibland.

Och fika är minst lika viktigt!!

Önskar dig en fortsatt bra dag & riktigt trevlig helg!

Kram Annelie

2010-09-24 @ 10:00:07
URL: http://annelieskort.blogspot.com/
Postat av: Znogge

Vilken fin höstgrupp du har. Jag borde nog ta mig samman och ordna lite fint jag med. Tack för puffen!



Kram

2010-09-24 @ 10:44:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Cina

Tänk du har en son som flyttar hem och jag en som flyttat ut :)

Ja sådana vänner är guld värt.

Ha en bra helg vännen!

kram

2010-09-24 @ 12:33:50
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag har inte orkat byta gardiner - än. Vi får helt enkelt se hur kroppen är framöver, har så jobbigt att ha armarna över huvudet.



Fin höstdekoration :)

2010-09-25 @ 21:22:09
URL: http://medvetennarvaro.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0