Fredag.


Brrrr....idag är det kyligt.
Det blåser kallt men solen skiner så det blir nog en härlig
höstdag trots allt.
Jag köpte en massa fina ljus på Ikea igår + nya kuddar till
sängen.
Bestämde mig för att köpa billiga kuddar som jag med gott
samvete kan slänga sen om innehållet inte behåller sin form
när man tvättar dem.
Det blev förstås en sväng in på Zizzi också där jag hittade
en underbart fin tunika i min färg.

Vi gick även in på Indiska och där hittade jag ett par
batikmönstrade tights och ett par plommonfärgade
tjocka strumpbyxor.
Så lite blev det att förgylla höstgarderoben med.=)
Idag är det dax för det mindre roliga.....att handla mat.
Vid lunchtid kommer min bästa vän hit och fikar....det
ser jag förstås fram emot.
Ja så ser min dag ut.
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken snygg tunika! Plommonfärgade strumpbyxor låter supersnyggt. En färg som jag verkligen gillar.



Ha en fortsatt fin fredag!



Kram

2010-09-03 @ 14:20:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: ejmis

Trycker på Gilla-knappen för tunikan =)

2010-09-03 @ 18:29:09
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0