Torsdag.


Solen skiner just nu men det är också en hel del mörka moln
på himlen.
Det blåser rejält så idag åker vinterjackan på när jag ska ut
med vovvarna.
Mitt på dagen kommer min vän Annica hit och hälsar på.
Tanken är att vi ska inspirera varandra och på så sätt få till
några julkort.=)

Vilda har börjat löpa och Ella brukar inte vara långt efter så
nu blir det några jobbiga veckor.
Skönt att ha det överstökat innan jul i allafall.
Nu ska jag ta tag i disken.
Diskmaskinen har gått sönder så nu är det att diska för hand
som gäller.
Man klarar sig säkert bra utan diskmaskin när man som vi bara
är två men vi ska köpa en ny när andan faller på.
Åtminstonde före jul.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Visst klarar man sig ett tag men nog är det skönt att slippa just diska och tvvätta för hand...



Ha en pysslig och kreativ dag!



Kram

2010-10-14 @ 09:03:52
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Diska för hand går väl bra ett litet tag men man är ju bortskämd med diskmaskin.

Vi ska köpa en ny så småningom vi är inte nöjda med den som finns här..visserligen en Miele tyst men den diskar ganska uselt.



Krama Annica från mig för jag antar att det är vår kära bloggvän..kramen

2010-10-14 @ 10:30:51
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Nina Lindh

Jag ÄLSKAR att ha diskmaskin trots att vi bara är två. Vill inte vara utan den.

2010-10-14 @ 19:29:46
URL: http://ninalindh.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0