Tisdag


Gråmulet och blåsigt ute.....rejält blåsigt.
Det onda i halsen är borta så nu är det bara hostan kvar.
Jag har sovit dåligt inatt pga en inlammation i min ena axel
så det blir nog en vilsam dag även idag.
Känns som jag varit hemmavid länge nu så det skulle vara
skönt att komma ut och se lite folk.
Min mor som nästan alltid är pigg på att följa med har tråkigt
nog fått två frakturer i foten så hon sitter där hon sitter.
Hon trodde att hon fått en inflammation för alla tår var
svullna och hon var svullen även uppe på foten.
Läkaren på vårdcentralen som kikade på foten trodde inte
det var reumatiskt så han skulle skicka en remiss till röntgen.
Efter två veckor gick hon till samma läkare igen och då visade
det sig att han glömt skicka remissen.
Efter ca en och en halv månad från att hon fick ont och foten
svullnade upp så fick hon då äntligen komma till röntgen och
där konstaterades två frakturer i foten.
Inte undra på att hon haft ont stackarn.
Jag får försöka få med mig någon av mina vänner till Birsta en
dag på lite shopping och fika.
Nu ska jag vara lite nyttig och stöka undan lite här.
Ha en fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: Ninni

Nää fyyy glömma en sån sak, borde anmälas, stackars din mamma.

Hoppas du får en fin dag här har äntligen blåsten lugnas ner sig hatar när det blåser.



Stor kram

2010-10-05 @ 09:46:31
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Men det är inte klokt, har hon behövt gå med en fraktur i foten i mer än 2 månader. Skandal tycker jag, jag hade påtalat remissglömskan för läkarens chef och eventuellt även anmält för slarv. /Kram

2010-10-05 @ 11:02:18
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Znogge

Vilken otur för din mamma. Så ska man inte behöva gå och vänta. Hoppas det ordnar sig ändå och att det läker bra.



Kram

2010-10-05 @ 12:37:47
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: ejmis

Dags att boka en träff snart kanske? =)

2010-10-05 @ 21:05:51
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0