Tisdag.


Sitter här i mitt nystädade vardagsrum och myser.
Hela huset luktar rent trots att det inte är städat överallt
ännu så hur ska de inte lukta i kväll när allt är klart.=)
Min vän kommer idag igen för att göra klart det hon inte
hann med igår.
En liten shoppingtur till Ikea står också på dagordningen.
Vovvarna var helt slut igår efter att ha städat hela dagen
och jag skulle tro att de är rätt trötta idag också.
Det är jobbigt att hela tiden vara med och kolla allt.
De är inte till mycket hjälp men de är bra på att vara
ivägen.=)
Jag var också jättetrött igår kväll trots att jag inte heller
gjort mer än att varit ivägen.=)
Ute skiner solen men det är kyligt och blåsigt.
Det börjar bli dags att titta igenom höst och vintergarderoben
på allvar nu.
Nej nu är det dax att försöka reka igång alla stela leder för
snart knackar det på dörren.
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Ännu än gång - heder åt en sådan go kompis, som hjälper dig så mycket!! Hon är mer värd en guld.



Lycka till med fortsättningen idag och besök på Ikea kan du väl ändå inte orka med förrän i morgon. Du hittar säkert något fint - om in annat så ljus!

Kramisar

från Eleonora

2010-10-12 @ 10:58:29
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Så fint du har det hemma hos dig!



Hoppas det blir e´n trevlig tur till IKEA.



Kram

2010-10-12 @ 12:31:40
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Va härligt att få rejält städat.



Ha en skön eftermiddag, kramen

2010-10-12 @ 14:38:58
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0