Onsdag.


Blåsigt och kallt idag.
Den snö som skulle komma under natten uteblev vilket
kändes otroligt skönt när jag var ute med Vilda klockan 3.
Det börjar kännas i kroppen nu att jag inte fått sova riktigt
på tre nätter så jag hoppas att det börjar lugna sig snart.
Två veckor kvar av Vildas löp nu och Ella har inte börjat
blöda ännu.=(
Förra gången de löpte började inte Ella löpa för än Vilda
redan löpt två veckor vilket inte är att föredra.
Det bästa är om de sätter igång samtidigt så att det är
överstökat på 3 veckor.

Jag hade en underbart trevlig dag på Birsta igår med min
vän Mormormu.=)
Lite shopping och en god lunch.
Jag köpte ett par jeanstights och lite småsaker.
Men innan jag åkte iväg hann jag med att shoppa lite
hemifrån också.=)
Hittade så fina julgardiner på Ellos som jag nu beställt.

De kommer att bli jättefina i vårt kök.=)

Idag blir det en vilsam dag då min ena höft är helt
kaputt.
Vilket tur att jag fick ett paket fyllt med julstämplar
med posten igår då pyssel är den bästa medicinen för alla
slags åkommor.=)
Jag hoppas jag kan få till några julkort under dagen.
Men nu blir det först en kopp te.....köpte en ny sort igår
som jag hoppas är god.
Ha en härlig dag!




Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej!

Oj, vilket nattvandrande det kan vara med hundar. Det har jag inte vetat...

Jag har också beställt stämplar och väntar på dem.

Här är det ruggigt väder, men några plusgrader i alla fall.

Ha en fin dag!

2010-10-20 @ 11:48:58
URL: http://www.lisbet-carpediem.blogspot.com
Postat av: Znogge

Åh, så fina gardiner. Det blir snygga är jag säker på!



Kram

2010-10-20 @ 13:55:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Annica

De gardinerna har jag också spanat in. Men jag behöver tyvärr nog mer färg i mitt kök som är så himla ljust.

Pysselabstinensen är svår. Färglade Magnoliatomten i går men i dag är både händer och fingrar ur funktion så jag får hålla mig ett tag till.

Sköt om dig nu och ta ett snack med Ella så hon börjar sitt löp nångång! ;-)

KRAM!!

2010-10-20 @ 15:24:41
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0