Måndag.

Nu börjar träden bli kala.
Ingen snö i sikte här vid kusten men inåt landet skulle det
visst kunna komma en del.
*
Det har blivit dåligt med sömn inatt pga Vilda.
Hon var ute och kissade som vanligt igårkväll men trots det
ville hon ut halv ett i natt och sen halvsju imorse.
Eftersom hon är en mycket bestämd dam så är det inte lätt
att nonchalera henne.
Detta är något hon börjat med de sista gångerna hon löpt.
Jag har alltid svårt att somna om när jag vaknar på natten
så jag känner mig allt utom pigg idag.
Som tur är har jag inget inplanerat så jag kan ta dagen lite
som den kommer.
*
Det har blivit en del kort gjorda i helgen och jag hoppas att
jag ska ha inspiration att göra några till dag.
Pyssellusten finns alltid men inspirationen kommer och går.
Också är det ju detta med orken som aldrig räcker till.=(
Vovvarna har somnat om i soffan så just nu är det lugnt och
skönt.
Jag ska ta mig en kopp te och sätta mig vid pysselbordet en
stund......det blir en härlig start på dagen.
Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Ja nu är hösten här på riktigt.

Vad jobbigt med all nattkissning. Måste vara svårt att somna om när man måste gå upp och ut mitt i natten.

2010-10-18 @ 08:43:33
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Vilket härligt foto!

Du får lära Vilda gå på pottan, så matte får sova på nätterna ;-)

Det är verkligen jättesvårt att somna om när man blir väckt!

Själv har jag sonen som "stör", han har liksom andra tider är vad jag har..

Men nu är det inte långt kvar innan han flyttar (igen)!



Bra att du är hemma och vilar upp dig tills imorgon..

(jag räknar med att vara hos dig vid ca 11.30-11.45, passar det dig)?



Kram vännen!!

2010-10-18 @ 08:50:42
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ninni

Stackarn kissnödig hela tiden! Hoppas du får en vilsam dag...stor kram

2010-10-18 @ 08:53:05
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

SV; det finns väl ett namn på ett styre där beslut tas utan möljlighet att förhandla... ;-)



Jag slår dig en signal när jag kommer ut från frissan imorgon...

Ser fram emot "daten" med dig :-)



Kram!

2010-10-18 @ 09:49:08
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Znogge

Det var värst vad träden är kala hos er! Vårt körsbärsträd har nästan alla blad kvar. Men i och med att det varit frost lär de nog falla snabbare nu.



Miss E har inte löpt än så nu längtar jag nästan. Annars får jag nog inse stt hon har tysta löp nu. Varför vet jag inte...



Kram

2010-10-18 @ 11:08:31
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0