Kort.


Det här kortet har jag gjort till min vän Åsa Jinder som fyller
år idag.
Hoppas det kommit fram som det ska.
Det mönstrade papperet kommer från GDC och ovanpå
det har jag lagt ett litet tårtpapper,en bit wellpapp och
en bit av ett gammalt notpapper.
Bilden kommer från ett klippark.
Jag har lagt två olika spetsar på varandra och sen dekorerat
med rosor,en pärlsvirl och en pins.
Den vita blomman i mitten har jag gjort själv av spetsband
och en pärla.

Har ni sett att PaperMaze släppt nya fina julstämplar.
Jättesöta ugglor,tomtar & collagestämplar.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Lena S

Vilket fint kort!

Tack för tipsen, dom ska jag kolla mer på.



Ha en bra helg!



Kram

2010-10-09 @ 16:07:10
URL: http://nelasvarld.blogg.se/
Postat av: Åsa Jinder

Hej!

Har öppnat kortet i dag! Står på skrivbordet, förstod att det var något jättefin eftersom det kom från dig!

Fantastiskt snyggt!!!!!!

Och fantastiskt snällt av dig att tänka på mig!

Stor kram och stort tack!

Sitter förpassad på kontoret, det fixas och smygs i huset. Fick en mindre god drink, målar naglarna gröna och lila och lyssnar på musik tillsammans med dottern. Kan stanna här! Om jag bara får något godare att dricka ! ;)

Kram Åsa

2010-10-09 @ 16:34:18
Postat av: Ann Catrine

Hur är det möjligt att överträffa sig själv,

- gång på gång!?

Otroligt vackert kort,

och GRATTIS till musikanten!



Kram



2010-10-09 @ 17:25:50
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Anna

Tänk att få ett sånt fint kort på sin födelsedag!

Undrar om Åsa har kvar sina frallor?

2010-10-09 @ 19:31:19
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vilket vackert kort och så passande för en duktig artist!



Så grattis Åsa passar jag på att säga!



Kram

2010-10-09 @ 23:46:59
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Åsa Jinder

Anna!

Jag har kvar tiken, Doris! Hon blev 11 år 23/9.

Och ja, hon är hur pigg som helst.:)

Frank är i hundhimlen och är ersatt av en amerikansk bulldogg!Ljuvlig ras!!!

2010-10-11 @ 15:00:10

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0