Onsdag.


Så mysigt att tända ljustakarna i köksfönstren nu på morgonen.
Jag tycker om gardinerna men efter att ha haft röda julgardiner
i flera år så känns det lite kallt med vitt.
Hoppas att det bara är en vanesak så att det känns bättre om
några dagar.
Om inte annat känns det säkert mindre kallt när jag får röda
dynor på stolarna.
Idag blir det ingen tid för adventsstök.....det är shoppingdax
igen.
Jag har äntligen fått sova en hel natt så jag känner mig riktigt
pigg.....åtminstone i knoppen.
Det börjar bli en liten hög här med julklappar men vi är långt
ifrån färdiga så jag hoppas på att hitta några fler idag.
Ha en skön dag!



Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Jättesnyggt!

Tror det bara är en vanesak, och egentligen är det ju nu under den mörka årstiden vi ska ha ljusa gardiner för att få in så mycket ljus som möjligt!

Har inte bestämt mig riktigt om jag ska byta gardiner... mycket jobb för en kort period... ;-)



Lycka till med dagens shopping, (jag var ut till Birsta igår, skulle bara handla ett par delar, och attans vad folk det var där! Det blev snabba köp och fort hem igen)!



Kram vännen!

2010-11-24 @ 08:46:13
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: maria

Vilken härlig bild, jag har inte fått fram mina än och suckar av avund när jag passerar hus med ljusstakar i fönstren. En underbar tid!!!



Det var länge sen jag tittade runt och gissa om jag missat massor av fina julkort. Jag har precis kommit igång med mina och behöver massor av inspiration. Tack!!!



kram maria

2010-11-24 @ 20:50:45
URL: http://maria-miamaria.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0