Onsdag.


Jag har sovit väldigt dåligt i natt så efter mycket vändande
och vridande så klev jag upp trots att det är så tidigt.
Det är helt omöjligt att sova när höfter och bäcken värker
så mycket som nu.
Ute yr snön omkrig och det är nollgradigt så det är blötsnö
som kommer.
Önskar att det vore lite kallare men man kan inte få allt.
Vovvarna gillar snö men idag tror jag inte det blir lätt att få
med dem ut.
Blåst och blötsnö är inte heller deras favoritväder.
Nu ska jag göra mig en kopp te.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Just blötsnön tycker jag är så jobbig när man har hund. I och för sig är all snö jobbig för våra som får stora kokor ipälsen...



Kram och ha en fin vinterdag!

2010-11-10 @ 08:46:14
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Erika

Känner igen mig i det du skriver. Man ligger och vrider och vänder och vet till slut inte vad man ska göra av sig. Ofta drar jag mig för att resa mig upp då jag vilket vims det blir. Ostadighet på fötterna och sedan allt annat förövrigt. Tur det finns väggar och dörrar att greppa när man är uppe. Så här är jag mest på nätterna vilket förundrar mig då jag legat väldigt länge och kroppen fått vila.



Här började det snöa igår eftermiddag och gör ännu. Vitt och vackert lyser det där ute.



Önskar dig en riktigt bra dag.

2010-11-10 @ 10:12:41
URL: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/
Postat av: ejmis

Jag hade tänkt mig en ärende-runda i stan idag men det här vädret gör att jag håller mig hemma.

Kram!

2010-11-10 @ 12:51:16
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0