Tisdag.


Det har regnat hela natten men nu är det i allafall uppehåll.
Jag ska åka och handla på Ica Maxi nu på morgonen.
Det är dagens måste.....sen blir det vila resten av dagen.
Har sovit jättedåligt inatt så jag behöver verkligen vila om
jag ska orka med morgondagens bloggträff.

Gårdagen var en jättebra dag men som vanligt tar "bra"
dagar på krafterna.
Nu ska jag visa vad jag köpte på vår lilla shoppingrunda.
Glasurnan eller vad jag ska kalla den köpte jag på
Timrå Gårdsbutik....perfekt som förvaring till de fina
jorgubbarna som Sandra sytt.
Blomkrukan på sista bilden köpte jag också där.


Blompinnarna och det söta hjärtat som jag köpte 2 av hittade
jag på Betongverkstan.
Jag funderar nu på att beställa en bordsskiva av betong att
lägga på mitt gamla symaskinsunderede.
Det skulle bli perfekt som avlastningsbord att ha ute vid grillen.
Nu ska jag göra mig klar innan Malin kommer förbi på en
snabbvisit och sen är det dax att åka och handla mat.
Ha en mysig dag!




Kommentarer
Postat av: Znogge

Velka fina köp du gjorde! Kul när man hittar något sådan.



Ha en fin dag!



Kram

2010-05-04 @ 08:47:06
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Jättesök glasurna. Har letat efter något liknande att ha talkpuder (med fluffig vippa i). Betongplatta till symaskinsbordet låter ju toppen. Som du vet har jag en glasskiva, men det bara blev så när jag sabbade ett bordsunderrede. Betong låter bättre och är ju tåligare.



Bra att du passar på att vila. Ha det gott och kram



2010-05-04 @ 09:50:30
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Mumin

Fina köp du gjort...söta saker.....hoppas nu att handlandet är över och att du får vila din stackars kropp. Kram

2010-05-04 @ 15:27:54
Postat av: ejmis

Jättefina saker du köpt =)

Trist att vi inte ses i morgon, men det blir fler tillfällen.

Kram!

2010-05-04 @ 16:51:43
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0