Måndag.


Solen skiner och det blåser men inte lika starka vindar
som igår.
Någon värme att tala om är det inte.....det är bara solen
som är varm.
Jag har lite mindre värk idag så kanske att jag ska våga
mig på att börja rensa i pionrabatten.
Gräsmattan har blivit grön och fin under de sista dagarna
trots det kyliga vädret.
Träden knoppar för fullt och det spirar i rabatterna.
Härligt att våren äntligen är här.
Givetvis har de stängt av vattnet här idag...... jag hoppas
det inte blir långvarigt för jag glömde totalt bort att fylla
upp vatten i kannorna imorse.
Det betyder inget morgonte vilket nästan är en katastrof.=)
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja VÄRME tack, det skulle sitta fint!



Har du inget mineralvatten i kylen som kan duga till TE??

Ha en goo dag..kramen

2010-05-03 @ 09:10:01
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Avstängt vatten? Ja du jag VET vad du talar om. Idag har jag avstängt avlopp! Kan alltså inte gå på toa förrän i em. Ha fått som rutin att tappa upp vatten i vattenkokaren och i stora degbunken - OM UTIFALL ATT ......



Skönt att du mår något bättre. Hoppas värmen kommer snart så du kan få återhämta litet krafter. Kram på dig du söta Helena!

2010-05-03 @ 09:20:20
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0