Söndag.


Jag hade inte ett dugg lust med att förlora en timme idag
men det är bara att gilla läget.
Vilda sov till nästan 8 idag (ja eller 7 då) så nu kanske de
hemst tidiga mornarna är över när det gäller detta löp.
Hade en jättemysig dag igår tillsammans med Ann Catrine
och Annica.
Tiden bara rusade iväg.
Idag blir det inte alls en lika rolig dag.......vi måste nämligen
städa.
Trist men ett måste.
Jag har i allafall konståkningsgalan att se fram emot som
börjar klockan 15.

Dax att lotta ut ett kort igen.
För att vara med i utlottningen behöver ni bara lägga en
kommentar under detta inlägg.
Utlottningen sker imorgon och vinnaren presenteras i
morgondagens inlägg.
Lycka till!

Vädret är som utlovat grått och trist.
Just nu snöar det lite.
Perfekt väder för städning och lite pyssel.
Det har gått väldigt trögt med kortmakeriet ett tag nu
men nu känns det som inspirationen är på väg tillbaka.
Ha en mysig dag!


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Godmorgon

Och tack för en trevlig träff igår!

Höll på att svimma när jag såg dagens väderlek... nästan 1dm snö, det vill man INTE ha nu!

Men det är ju snart borta igen



Ha en bra dag vännen,trots städning ;-)

2010-03-28 @ 10:03:25
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej!

Städning står på schemat här också. Och ett litet besök på köpcentrat i närheten.

Här är det också grått och regningt. Under natten har det åskat.



Jättefint kort!



Ha en bra dag.

Hälsningar Lena

2010-03-28 @ 10:12:14
Postat av: Znogge

Även när du är inspirationslös är dina kort så fina!



Här är löpet på topp. I går lyckades Miss E dessutom äta upp ett trosskydd med en dålig mage som resultat. Skönt när det är över säger jag bara!



Ha en fin söndag!

2010-03-28 @ 10:38:41
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Tossan

Hej på dej!



Kika runt lite hos mina "inspiratörers" kompisar, och hittade dej där!

Verkligen fina o personliga kort du gör!



Mvh/Tossan

2010-03-28 @ 11:09:26
URL: http://tokigtossa.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jag är väl en av de få som gillar att städa!! Hade jag bott i närheten hade jag kommit och hjälpt dig!



Har städat bort festen..oj va disk! Men så är det ju tre rätter och en jäkla massa glas.



Ha en fin dag...trots att vi förlorat en timme.

Kram kram

2010-03-28 @ 11:23:29
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag har saknat så att orka kika in i din blogg. Det kommer att ta tid att läsa allt jag missat.

Söta vovvarna har jag saknat också och dina vackra kort.

Ha det bäst, vännen!

Kramiz

2010-03-28 @ 11:53:42
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Anna ..smyger in

Mmmm städa på du...för efteråt är det ju så trevligt när allt är på plats..fräscht och fint..jag har oxå städat lite..tvättat och varit ute och räfsat gräsmattan..den börjar bli lite grön nu..så pass härligt..och alla lökarna bara kommer upp i rabatterna..det är vår..



Postat av: ejmis

Städning är sällan kul men sååå skönt när det är klart. Härligt att ni fick till en träff igår =)

Ha en skön söndag!!

2010-03-28 @ 15:16:55
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Saknar min uteplats ,nu när våren kommer! Men får väl odla på balkongen istället, men det är dock lite tidigt, har satt en stor kruka med påskliljor där till påsken, får duga för nu! Lycka till med städningen. Påskkramar / Elisabeth.

2010-03-28 @ 15:31:06
Postat av: Carina med Bullarna

Halloj! Nu har jag haft en härlig stund här på din sida... För mig var det en bonusens morgon, har arbetat ett dygn och tjänade en timme på tids- omställningen!!! Kom hem kavlade upp ärmarna och började städa. Ena dottern flyttar hem tillfälligt, (får man hoppas) så vi har haft operation städ och platsberedning. Flyttlasset kommer i kväll, hon lämnar Gävle och återvänder till 08:a området - skönt att få henne närmare tycker jag och garanterat Knodden...hon är hans klara favorit 2-bening! Hoppas du haft en härlig stund med konståkning på schemat. kanske kan man locka dig neråt genom... ishallen här har byggts om för att bli en riktig konståkningshall, med speglar, selar osv... Kanon tycker "isprinsarna och sessorna", vet förstås inte om hockeykillarna delar den uppfattningen... Härlig söndag till er alla! Kram!

2010-03-28 @ 16:24:49
Postat av: Margaretha

Visst är det "nedrigt" att förlora en hel timma..... Det passade särskillt dålig för mig igår.... Sista gästerna gick fyra och efter en liten tidskorrigering så var klockan vips fem.....suuuuck.... Fast vi hade kul så det får man ju stå ut med ;o)

Har hållit mig ganska lugn o stilla idag istället.. hihi...

Kram på dig

Margaretha

2010-03-28 @ 18:32:59
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Vilket vackert kort! Igen! Vill väldigt gärna ha det :)

Det blev inte ngn början för mej med pysslandet denna helg, en hel massa annat fastnade jag i.

kram

2010-03-28 @ 18:58:08
URL: http://www.lisbet-carpediem.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Ett alldeles underbart sött kort!!

Älskar upplägget å det fina tårtpappret i form av ett hjärta.

SÅklart jag vill vara med på utlottningen av detta fina kort!! <3



Visst är det tråkigt att en timme försvinner..å man måste gå upp en timme tidigare om morgnarna..BLÄ!

Men som du säger, det är bara å gilla läget.

eller...åtminstone acceptera det ;)



Fortsatt trevlig söndag!

Vi har förresten också städat här idag. Tråkigt men behövligt!



KRAMISAR!

2010-03-28 @ 19:22:24
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Mumin

Här har det också städats fast det har gått i ultrarapid....trött....åsså den här jäkla tiden....

Men du vad alla blev nöjda med sina påskkort. Tack för det vännen...du är en mästare. Kram

2010-03-28 @ 20:58:18
Postat av: Ninna

Ja, städa behöver man göra ibland.... så man kan ju passa på när vädret inte lockar.

2010-03-28 @ 22:32:28
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: Sussi

ååå, vilket fint kort! Klart som korvspad att jag vill vara med på en utlottning....hejsvejs!

2010-03-29 @ 14:45:18

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0