Onsdag.


Det ser ut att bli ännu en gråmulen och blåsig dag.
Mörbultad är nog det ord som bäst beskriver hur jag
känner mig.
Men det är bara att ta dagen som den kommer och
göra det bästa av den.
Imorgon står det shopping på schemat så då hoppas
jag att jag känner mig lite bättre.
Det är minst ett par veckor sen jag sist var utanför
hemmets väggar så jag ser verkligen fram emot att
komma ut och se lite folk.
Jag gillar att vara hemma och jag har besök av släkt 
och vänner lite då och då så ensam känner jag mig
inte men det är ändå skönt att komma ut ibland.
Dessutom gillar jag att shoppa.=)
Ha en härlig dag alla!
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag är också ledbruten..men det beror ju på flytten.



Hoppas du snart mår bättre..kramen

2010-03-03 @ 09:20:20
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Det låter trevligt det du planerar för i morgon. Då kan du passa på och skaffa litet eztra krafter idag så att du orkar hänga i butikerna.



Idag har vi strålande sol, klarblå himmel och det är -7 grader - nu vid 9-tiden på morgonen. Så tills jag kommer ut hinner det bli litet varmare och då ska jag ta en promenad och handla litet jag också. Fast det blir bara matinköp.



I morgon ska jag lämna blod igen och efter det funderar jag på att ta en tur in till stan´. Jag behöver bunkra nytt smink bla och så fräscha upp underkläderna. Det brukar jag göra varje vår. Usch vilken vanemänniska man är. Men kanske är det ganska bra, då vet man vad man har att göra.



Igår slet jag verkligen med pelargonerna men nu står dom där alla 16 st med små svagt ljusgröna stänglar och vill skjuta fart och växa igen. Det här är den snällaste blomma jag vet och hur den än blir behandlad, är den så rar och kommer tillbaka och gläder mina ögon.



Hoppas din dag blir bra Helena. Kramis från mig

2010-03-03 @ 09:39:34
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Nettan

Hoppas du får en bra dag.

Här skiner solen och det ser ut att bli en härlig dag.



kram

2010-03-03 @ 10:10:38
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Njuter av solen från insidan, men imorgon ska jag försöka jobba 4 timmar. Det är drygt när man inte är pigg. Hoppas du hittar nåt vårfint att shoppa!

2010-03-03 @ 14:44:12
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

OM bilen skulle styra lite åt Granlo till efter shoppingturen så finns nybakt kaka till kaffet...



Kram till dig vännen!



(ser att sessorna får leka med sina kronor)!

2010-03-03 @ 17:00:03
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Mumin

Ja ibland "kvävs" man när man varit inne för länge även att man inte varit ensam. Hoppas du får en bra shoppingdag i morgon. Kram

2010-03-03 @ 17:41:03
Postat av: Anna ..smyger in

Anna har varit och jazzat..och kan inte sitta still..



Heeej Helena..va..vad säger jag Hellen menar jag..aha shoppa imorgon..mmm då håller jag tummarna för att du mår bra och kommer iväg på det...kram på sig från Anna

2010-03-03 @ 21:43:28
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0