Måndag.


Jag har sovit jättedåligt i natt så jag känner mig som en
zombie nu.
Klockan 3 klev jag upp och släppte ut en kissnödig Vilda
som snällt somnade om sen.
Ella däremot hade inte en tanke på att sova mer så hon
har vankat fram och tillbaka från klockan 3 till 7 när jag
jag klev upp.
Idag är hon billig kan jag lova.
Önskar att jag hade kunnat lägga mig igen men jag har
en klipptid klockan 10 så det är bara att hålla sig vaken.
Jag ska försöka hitta mig ett par skor också när jag ändå
är i Birsta.
Hade sett fram emot en lite lagom shopping dag men nu
känns det mest jobbigt att måsta ge sig iväg.
Men jag får vila när jag kommer hem igen.

Nu till vinnaren av kortet.
Den här gången föll lotten på Ejmis......grattis vännen!
Tack till alla er som var med i min lilla utlottning.=)

Nu ska jag göra mig en kopp te och se om det kan få mig
att piggna till lite.
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Segt när man inte kan/får sova. Har sovit riktigt gott inatt faktiskt. På nätterna är alltid våra hundar lugna, sen har de lucka ut i en hundgård om de nu måste ut.. Lite marsande katter kan dock oroa ibland så det händer man får upp stänga luckan för att slippa "skället" men det är mest i början nu har de blivit vana.. Däremot kan då katterna ligga pyrt till när de håller hov nedanför vårt fönster...

2010-03-29 @ 08:49:24
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Znogge

Där sa du något! Nya skor skulle jag också behöva. Får se om det blir i dag... Hoppas du hittar något snyggt och bekvämt!



Kram

2010-03-29 @ 10:21:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Lycka till med skoinköpet - det är inte det lättaste. Själv brukar jag alltid falla för dom dyraste, som jag inte tycker jag har råd att köpa, så det får bli "second-best" många gånger. Nu var det länge sedan jag köpte skor, sliter mest på innetofflorna, så dom måste förnyas rätt ofta.

Sov litet middag (med Ella) så att du och hon kommer i form igen. Kram kram

2010-03-29 @ 10:29:24
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: ejmis

Vilken tur jag har =)

Kram!!

2010-03-29 @ 17:55:58
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0