Lördag.


Ännu en gråmulen dag och ska man tro SMHI så kommer
det att vara så här ett bra tag nu.
Ingen sol i sikte.
Vilda höglöper nu så imorse väckte hon mig klockan 5 och
ville gå ut.
Som tur är brukar hon bara hålla på så i några dagar men
det är ju lika jobbigt för det.
Ella som brukar börja löpa strax efter Vilda har inte börjat
ännu vilket inte känns bra alls.
Jag hoppas att hon sätter igång vilken dag som helst så de
inte går om varandra helt.......6 veckor med löp är inget vi
ser fram emot.

Idag ska jag åka och hälsa på Annica.
Jag hoppas på att få sällskap av MormorMu.......det skulle
vara så trevligt om vi kunde träffas alla tre denna gång.
Värken i bäckenet är hemsk idag men jag får hem och vila
framför tvn och konståkningen sen.
Känns tråkigt att jag är sämre igen men det är ju så här
min sjukdom fungerar.
Bara att gilla läget och göra det bästa av det.
Ha en härlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja vädret är verkligen trist!



Jag har vetevärmare..det brukar hjälpa så där. Det är skönt med massage.

Ska beställa en sån också..jag har tre presentkort som ligger, men jag har haft så mycket att göra på sistone så jag har inte prioriterat mig (vilket jag borde)

Hoppas du piggar på dig under dan!!!



Ha det jättemysigt idag..kramen

2010-03-27 @ 08:54:44
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Här har vi en som också höglöper. När vi är ute och går pips och gnälls det hela tiden. Kan tänka mig att en och annan hane är ur balans!



Hoppas Ella kommer igång också så ni har det avklarat!



Kram och ha en fin lördag!

2010-03-27 @ 13:23:41
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Du söta lilla Helena, du är så duktig trots att du har den eländiga värken. Du får säkert en mysig pysseldag hos Annica. Må så gott och trevlig helg.

Kramisar

2010-03-27 @ 13:33:58
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: ejmis

Hoppas ni får en trevlig dag =)

2010-03-27 @ 14:44:15
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Di

Hoppas du haft en underbar dag, själv har jag pysslat på i regnet och ja...nu är det dags för kväll med ett glas vin mys framför tvn och slappning :) kramar!

2010-03-27 @ 17:49:11
Postat av: Anna ..smyger in

Mmmmm du har det inte lätt du..jag kan bara sända dig en varm kram..men skulle å gärna vilja göra mer..



Helena..du...så härligt med vännerna ...hoppas du haft en trevlig dag med dem...


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0