Fredag.


Jag har sån tur med mina orkidéer......det är alltid några av
dem som blommar för fullt.
Måste ta mig i kragen och sätta om pelargonerna som jag
övervintrat.
Hoppas nu att jag har lika tur med dem.
Känner mig rejält ledbruten efter gårdagens shopping så det
blir en vilodag idag.
Vädret är jättetrist men det är åtminstonde plusgrader så det
tinar bra även utan sol och det är ju det viktigaste.
Vi har nog ca en halvmeter snö fortfarande.
Nu ska jag ta min hostmedicin och en kopp te.
Jag hoppas verkligen att jag blir av med hostan nu.
Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Eleonora

Du får återhämta litet krafter efter gårdagens raid! Jag var och lämnade blodprov igår igen och tog sedan en kort sväng på stan (runt Odenplan) och ojoj vad mycket nytt det kommit in i affärerna. Jag skulle kunna bli helt sjövild på att shoppa men håller hårt i mig, så det blev ingenting igår. Får nog ta en heldag i stan så småningom och kolla runt de "stora stråken". Ta det lugnt nu och kramisar

2010-03-19 @ 08:20:11
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Jag har också liknande tur med mina orkidéer som verkligen är tacksamma blommor.



Önskar dig en fin fredag och avkopplande vilodag!



Kram!

2010-03-19 @ 08:21:55
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ann Catrine

Förstår du är lite slutkörd efter gårdagens shoppingpass. Idag ska jag dit med Bea och hennes döttrar, mysigt men ansträngande..

Att du fortfarande ska behöva dras med den besvärliga hostan! Det är ju så jobbigt för hela kroppen att gå omkring och skrälla.

Trist väder är det också...



Hoppas du får en skön slapparfredag!!



Kramar till dig & sessorna



2010-03-19 @ 08:44:23
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0