Fredag.


Det är ett par grader kallt nu på morgonen men solen
skiner så det blir säkert varmt och skönt lite senare idag.
Kanske man kan våga sig ut på altanen en stund sedan.
Vi har ett måste idag och det är att handla mat.
Det får bli en tur till Ica Maxi och fylla på förråden.
Känner mig fortfarande trött och slut men det är kanske
inte så konstigt efter en sån rejäl förkyldning.
Hostan är vi inte av med någon av oss men den ger väl
sig tillslut den också.
Nu ska jag göra mig en kopp te och sen ska jag försöka
komma igång här.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Tack söta vän för din lååånga kommentar hos mig. Jag vet inte ännu om jag ska fortsätta med M-medicinen. Den 30 ska jag till min doktor och då får jag höra vad han har att säga. Proverna har hittills visat sig vara bra. Men jag vet inte vad medicinen ska göra? Vad ska jag känna/eller inte känna? Jag kan inte känna någon annan förändring än att jag är supertrött jämt och något dimmig i huvudet.



Ett kort blev betalt igår. Hoppas 47;. fortfarande gäller. Kortet och boken om Leonardo da Vinci kommer att bli en mycket elegant present. Hon kommer att bli mycket nöjd, det vet jag!



I kväll blir det middag hos dottern och som present har jag varit på SYS och köpt en god flaska rött.

Dammsugningen är klar, nu ska här dammas av och sedan kropps- o hårvård, så jag blir fin till kvällens middag. Må så gott (skönt att höra att du nu blivit bättre) Många kramisar från Eleonora

2010-03-12 @ 14:05:31
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Kom ihåg att njukstarta bara...



Kram och fin fredag!

2010-03-12 @ 14:07:05
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ann Catrine

Trevlig helg vännen!

Och god fortsättning på tillfrikningen...



Kramar

2010-03-12 @ 19:10:20
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: LillBlomman

Hoppas att du får en skön helg och att energin återkommer! Jättesött påskkort här nedan! Kramar!

2010-03-12 @ 19:36:50

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0