Torsdag.


Solen skiner från klarblå himmel så idag blir det mys på
altanen.
Känns bra att jag kom iväg till Birsta igår så att jag bara
kan vara hemma och ta det lungt idag.
Studentpresenten är inköpt så nu ska jag bara försöka
slå in den lite snyggt.
Hittade även ett par fina sandaler,tröja och tights igår.

Om det bara kunde bli lite varmt nu också så att man kan
använda sandaler utan att bli stelfrusen.
Nu ska jag stöka undan lite här så att jag kan sätta mig i
solen sen.
Ha en härlig dag alla!


Kommentarer
Postat av: Anne o Malte

Här är det fortfarande grått o kallt, ha en skön dag i solen

kram

2010-06-10 @ 08:01:16
URL: http://www.bordeauxmalte.bloggagratis.se
Postat av: Znogge

Här är det nog tveksamt om sandaler är det rätta. Vi får se... Hoppas vädret håller i sig så du får en skön dag på altanen!



Kram

2010-06-10 @ 09:05:05
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0