Söndag.....


och Sveriges nationaldag.
Det ser ut att bli ett härligt väder.....det är helt vindstilla och
växlande sol och moln.
Jag är uppe alldeles för tidigt.
Ella väckte mig redan 5,30 och ville gå ut.
Hon skulle inte bara kissa utan även äta en massa gräs så
innan jag fick in henne igen så hade jag piggnat till för mycket
för att kunna somna om.
Nu ligger hon här bredvid mig i soffan med en mage som låter
som ett helt tröskverk.

Igår på Anders födelsedag firade hans föräldrar guldbröllop.
Jag ville inte skriva något om det igår ifall svärmor skulle få för
sig att läsa min blogg.
Tillsammans med Anders syster och hennes familj överraskade
vi dem med lite plockmat och blommor.
Naturligtvis hade jag gjort ett kort åt dem.....det ni ser på bilden
ovan.
Sen blev det kaffe och tårta för födelsedagsbarnet.
Det sista som hände innan gästerna åkte hem var att en liten
gråsparv lyckades förirra sig in.
Efter mycket om och men fick vi ut den......jag hoppas den inte
dog av chock sen.
Den flög i allafall iväg utan problem.
En intensiv men härlig dag.

Idag ska jag bara ta det lungt och vila.
Jag har fortfarande inte åkt i nya bilen så det blir kanske en tur
med den sen.
Det har blivit väldigt lite tid för pyssel denna vecka men idag måste
jag ta mig tid för det.
Jag har några studentkort kvar att göra.
Ha en härlig dag alla!




Kommentarer
Postat av: Anne o Malte

inget roligt med mullrande magar, hoppas det lugnar ner sig snart.

vilket fint kort. idag ska vi ut på trädgårdsrunda, åker runt till folk som har öppen trädgård, alltid lika skoj,massor av inspiration och ideer får man.

Ha en bra dag,kram

2010-06-06 @ 07:41:40
URL: http://www.bordeauxmalte.bloggagratis.se
Postat av: Znogge

Man kan ju inte avslöja något i förväg men det lät som ett mycket trevligt upplägg. Så fint kort dessutom men det är ju precis som vanligt ;-)



Kram

2010-06-06 @ 10:04:58
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna ..dansar in

Men så trevligt med plockmat o blommor och du vilket romantiskt kort du gjort..härligt härligt...

Postat av: Eleonora

Vilken trevlig dag ni hade igår och så många som skulle firas! Nu måste du ta en provtur i nya bilen! Ha det gott och stor kram

2010-06-06 @ 14:47:05
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Annica

Var du inte klar med studentkorten? Du har inget man kan få köpa? ;-) Nej då. Så elak ska jag inte vara. Hoppas du får vila och få tillbaka krafterna tillbaka så vi kan ses till veckan.

KRAM!!!

2010-06-06 @ 18:23:20
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0