Söndag.


Vilken underbar dag det var igår när Kronprinsessan &
Daniel äntligen fick varandra.
Jag satt vid tvn i 12 timmar med en och annan kortare paus.
Så otroligt fint bröllop med ett underbart tal av både Daniel
och hans far.
Det verkligen strålade kärlek och lycka om brudparet och
vem kan hålla tårararna borta då....inte jag i allafall.

Vaknade till en grå och blåsig dag med en hemsk värk i bäcken
och rygg.
Det får blir en vilsam dag för mig idag så att jag förhoppningsvis
är bättre till veckan.
Nästa vecka har jag en del inplanerat så då måste jag bara vara
pigg.
Det har utlovats både sol och värme till veckan och jag hoppas
verkligen de har rätt.
Ha en härlig dag!



Kommentarer
Postat av: Znogge

Ja, vilket fint och kärleksfullt bröllop det blev! Men nu är det vardag igen...



Ha en fin söndag!



Kram

2010-06-20 @ 11:12:28
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: ejmis

Till veckan ska vi äntligen träffas.

=)

2010-06-20 @ 13:56:45
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0