Söndag.


Idag skiner solen.=)
Fortfarande blåsigt men det gör som mindre när solen
skiner.
Rosenpelargonerna som jag lyckades övervintra blommar
nu för fullt.
Pelargoner är sommar för mig.
Jag älskar att fylla köksfönstren med dem sommartid.
Även utomhus har jag pelargoner i krukor av alla de slag.

Nu har jag äntligen beställt en resa till Göteborg.
Jag ska hälsa på min syster och hennes familj.
Två små systerdöttrar som jag inte träffat ännu.....det
ska bli så härligt att få krama om dem.=)

Idag blir det lite påtande i trädgården och mys på altanen.
Till veckan ska det visst komma lite värme också om man
nu kan lita på SMHI.
Man kan ju alltid hoppas att de har rätt.
Ha en skön dag alla!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0