Onsdag


Ella älskar att sitta i morgonsolen.....det syns på henne
eller hur?
Mitt på dagen tycker hon ofta att det blir lite för varmt
så då håller hon sig i skuggan.

Jag hade en jättemysig eftermiddag/kväll igår tillsammans
med Mormormu,Ejmis,Annica och Tossa.
Tack allihopa.=)
Idag har jag lite ärenden att uträtta.
Först ska jag hämta mitt id kort och sen blir det shopping
på Birsta tillsammans med min mor och systerdotter.
Jag är inte så pigg idag så det får bli en kort shoppingtur
och sen vila resten av dagen.
Det är fortfarande ingen värme i luften men i solen är det
skönt.
Jag vill ha sommarvärme nu.
Ha en skön dag alla!


Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Hoppas att du får en trevlg shoppingtur! Jag ska också iväg en sväng med min DT vän CillaT och kolla lite inrednigssaker! Vill hitta nya vaxdukar ut till verandan och kuddar till nya hammocken! Sedan måste jag hitta en gåva till värdparet som vi ska till på midsommar. Kort har jag redan gjort:)

Det har varit mkt oro inför att min tidsbegränsade tar slut nu 30 men kors utan stoj så blir jag sjukpensionär den 1/7 efter 11 års smärta! Gör ju inte smärtan bättre men stressfaktorn sjnunker ju i alla fall!

Många kramar!

2010-06-23 @ 09:07:21
Postat av: Znogge

Precis som här då. Sol förvisso men värmen är inte den somrigt sköna... Sitta ute på kvällarna är det inte ens att tänka på.



Ha en fin dag!



Kram

2010-06-23 @ 09:38:44
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Margaretha

Tittar bara in för att önska dig en soligt skön sommar.... Bloggen får ta semester den också ;o)

Stor kram på dig vännen

Margaretha

2010-06-23 @ 17:01:26
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: ejmis

Tack för igår =)

Vad bra det blev med centrerad text.

Kram!

2010-06-23 @ 18:26:16
Postat av: Kerstin

Vill önska dig och din man och vovvarna en fin midsommar och sommar med mycket fint väder.

Kerstin

2010-06-23 @ 19:56:28

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0