Onsdag.


En gråmulen dag men vem vet det kanske klarnar upp.
Hoppas åtminstonde att det blir en solig dag i hela landet
imorgon när många tar studenten.
Ett kusinbarn till mig är en av dem så imorgon ska vi på
studentfirande.
Jag har jäkligt ont i ena fotleden men jag funderar ändå på att
försöka klara av en stunds shopping.
Apoteket och inköp av en studentpresent står på listan.
Få se hur foten känns när värktabletterna börjat göra verkan.
Det får avgöra om det blir shopping eller inte.
Hade tänkt fixa lite här hemma igår men det blev inget vettigt
gjort alls.
Jag gjorde klart ett par kort och sen kom Malin förbi med den
nya Magnolia Ink tidningen.
Sen satt vi här och åt tårta och läste varsin tidning.
Det är livskvalitet det.=)
Ha en skön dag!




Kommentarer
Postat av: Anne o Malte

Hoppas det blir bättre uppåt dagen, här är det också gråmulet o regn,

vilken härlig bild, det är det som är konsten att slappna av, hihi.

Ha en skön dag o krama tjejerna

2010-06-09 @ 08:20:14
URL: http://www.bordeauxmalte.bloggagratis.se
Postat av: Znogge

Då få vi hålla tummarna för att vädret blir fint i morgon. Bara det inte regnar i alla fall...



Kram

2010-06-09 @ 10:11:53
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna ..dansar in

Men jag smälter Hellen vilken bild..så pass skön att jag bara ler..hoppas du kryar på dig med foten...

2010-06-09 @ 16:44:51
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0