Måndag.


Gårdagen var en helt underbar dag med sol och värme.
Dottern och svärsonen tittade förbi en stund och min bästa vän
var här och klippte A.
Vi mumsade på jordgubbar och glass och njöt av värmen.
Jag hoppas att det blir en lika skön dag idag.
Tänkte försöka mig på att påta lite i trädgården.
Vi har ingen stor trädgård men mer än tillräcklig när man inte
har så mycket ork.
Tankarna på att flytta till lägenhet blir mer och mer inbjudande
men så länge vi har vovvarna blir vi nog kvar här.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Önskar dig en härlig och lugn måndag!

/Hella

2010-06-28 @ 07:50:20
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Carina med Bullarna

Önskar er alla en härlig måndag, med sollapning och njutning! Har njutit en lång stund i din blogg... av vackra bilder på flickorna och ur läckra bilder på dina hantverk! Du är bara så bra!!!

Kram!

2010-06-28 @ 08:17:35
URL: http://www.me-knodden.com
Postat av: Ann Catrine

Önskar dig, och dina sessor, och ja A också, en underbar dag! Vilket väder!!

Förstår dina tankar om trädgård kontra lägenhet. För mig blir det här min andra sommar med balkong och inga trädgårdsmåsten. Skönt på sitt sätt, men nog njuter jag i fulla drag när jag sitter i döttrarnas trädgårdar! För mig blev ju valet ganska enkelt... och nu MÅSTE jag inreda med resten av växterna på min lilla balkong. Det ska dofta av lavendel, timjan och andra ljuvligheter. Färgerna ska nog hållas till vitt, grönt, lime och lavedeltonen. Sedan sitter jag där i godan ro och läser och njuter av tillvaron..



Kramar till dig vännen!!

2010-06-28 @ 08:59:04
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0