Måndag.


Ser ut att bli en gråmulen och blåsig dag.
Vi har haft 15 grader på morgonen i helgen och igår var det
20 grader i skuggan på eftermiddagen.
Hade hoppas på att värmen var här för att stanna men nu
är det knappa 10 grader på termometern.

Idag måste jag iväg och ta bilder och sen till banken för att
ansöka om ett nytt Id-kort.
Jag har varit slarvig och inte förnyat det i tid och nu måste
jag ha en giltig legitimation när jag ska flyga till Göteborg och
hälsa på min syster och hennes familj i början på juli.
Resan är bokad så jag hoppas verkligen att jag hinner få ett
nytt Id-kort i tid.

Väntar på ett paket med några av de nya magnolia stämplarna
och deras nya fina papper.
Hoppas att det kommer idag.
Var bara tvungen att ta ett par bilder nyss på Ella när hon sitter
här och hänger på mig i soffan.
Inte lätt att skriva med en bulldogshaka på handen eller armen.


Ibland blir hon lite för mycket med sitt behov av närhet men
oftast är det bara mysigt.
Ha en bra dag alla & håll tummarna för att banken hinner fixa
mitt Id-kort i tid.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Ella är bara sååå söt!!!

Ha en bra dag!

Kram!

2010-06-14 @ 09:02:00
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ja det får vi hoppas det vore ju förargligt annars.



Haha va goo hon är då! Ha en fin måndag..kramen

2010-06-14 @ 13:05:40
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anne o Malte

mysiga Ella, vill ju bara vara med, söt e hon.

håller tummar o tår för id kortet.

Ha det bäst, Kram

2010-06-14 @ 14:28:56
URL: http://www.bordeauxmalte.bloggagratis.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0