Kort.


Ett riktigt rosa kort som passar till de som fått en liten
flicka.

Det där med att skaffa nytt Id kort efter att det man har
gått ut är inget att rekomendera.
Efter att ha tagit bilder hos fotografen så åkte jag till banken
men där kunde de inte hjälpa till när jag inte hade ett giltigt
Id kort.
Så det var bara att åka till stan och polisstationen.
Mamma fick legitimera mig och sen togs nytt kort eftersom
de måste ta korten själva.
150 kr kostade de första bilderna vilka med faciet i hand var
helt onödiga att ta.
Men nu får jag i alla fall ett nytt Id kort om en vecka....känns
skönt att det ordnade sig nu när jag beställt flygresan till
Göteborg.
Sen jag kom hem har jag spenderat dagen vid pysselbordet.
Kika in på Åsa Jinders blogg så kan ni läsa om vad jag pysslat
med.=)
Nu ska jag göra en pastasallad så vi får i oss lite mat när A
kommer hem.
Sen blir det pysselbordet igen....jag måste bara testa de nya
Magnolia stämplarna som kom idag.=)
Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Di

ÅÅÅÅÅ så roligt och jag är så glad över det faktum att du får göra något så annorlunda :) men jag har ju alltid sagt att du är duktig! varma kramar och tur nog så tillhör Åsa en av mina favoriter och självklart ska CD köpas när den kommer :)

2010-06-14 @ 17:27:27
URL: http://dithequeen.blogspot.com
Postat av: Anna ..dansar in

Men så gulligt kort Hellen jag smälter..aha så pass omständigt med ID mmm kan tro att det tar på krafterna..oj jag ilar till Jinder nu då :)

2010-06-14 @ 18:57:47
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: LillBlomman

Underbart sött kort i rosa! Jag har köpt killen som nog får vara både tjej och kille hemma hos mig:) Det ska bli väldigt spännande att se hur omslaget blev! Kramar!

2010-06-14 @ 20:53:22
Postat av: Znogge

Vilket fint kort i härliga färger! Det blir garanterat uppskattat ;-)



Kram

2010-06-14 @ 21:24:14
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0