Fredag.


Ella fortsätter med att vara fröken extra klängig och
supersnälla Vilda låter henne hållas.
Hon har mer tålamod med henne än jag har.
Jag blir lite smått galen av att aldrig få sitta ifred.
Det är grått ute och det regnar av och till.
Jag har verkligen inte fått mycket gjort denna vecka men
det är bara att ta nya tag på måndag.
När inte ens extraväxeln finns att ta till är det inget annat
att göra än att vila.
Idag ska jag åtminstone åka och handla på Ica Maxi men
där slutar nyttigheterna.
Sen ska jag tillbringa resten av dagen tillsammans med Malin
vid pysselbordet.=)
Vädret gör dagen till en perfekt pysseldag.
Jag har några kort att göra till nästa veckas födelsedagsbarn
så jag förenar lite nytta med nöje.=)
Ha en skön dag alla!




Kommentarer
Postat av: Eleonora

Kära vännen, jag är övertygad om att kortet till Asa J:s skivomslag kommer att bli toppenbra, för du är verkligen så duktig på det här med att göra kort och du har en underbar fantasi.



Nu är det i det närmaste klart med stambytet. Men ännu är inte hallgarderobens hyllor monterade, så jag kan inte flytta in alla grejer som nu belamrar mitt matrum. Eftersom jag åker i em eller i morgon bitti till Tylösand, så lär nog det arbetet få vänta tills jag kommer hem igen.



Är just nu ganska trött. Det har ju blivit tidiga morgnar för mig under det här arbetet och det ska bli underbart att komma till haven, att få byta luft och få sova så länge jag vill.



Ha det skönt och gott du också - vi möts här på nätet litet längre fram under sommaren. Ha det så gott - både A och du. Många sommarkramar

2010-06-18 @ 11:01:30
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Jag tycker din dag låter lagom. Väderläget gör dessutom att man begränsas i aktivitet vilket ibland kan vara skönt!



Ha en härligt pysslig dag!

Kram

2010-06-18 @ 12:16:55
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Lisbet

Låter härligt det där med att pyssla. Finns i mitt bakhuvud hela tiden. Pysslar faktiskt emellanåt, men alltför sällan. I går slog det mej att vi kunde byta ett par stämplar en stund :)

Ska maila dej då jag kommit så långt att jag hinner fota mina...

Ha en fin dag i morgon!

2010-06-18 @ 23:17:49
URL: http://www.lisbet-carpediem.blogspot.com
Postat av: Monica

hahaha va sköna dom er ;) skrattar

2010-06-19 @ 03:35:09
Postat av: Ninni

Sicken klängis!! Hoppas du har mer krafter idag..stor kram

2010-06-19 @ 08:29:44
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0