Fredag.


Vaknade tidigt idag pga värken.....det har varit lite mycket
nu igen och då kommer det surt efter.
Solen skiner än så länge men det ska bli regn och rusk hela
helgen enligt SMHI.
Hoppas att det kommer lite värme sen för än så länge är det
bara solen som värmer.

Till er som bor i Sundsvall med omnejd måste jag bara tipsa
om att Åsa Jinder kommer att ha en konsert i Timrå kyrka
den 19 juli klockan 18.
Missa inte den.......jag lovar att det blir en underbar kväll.
Biljetter finns att köpa hos Coop.
Jag var på en konsert med Åsa & hennes man Jonas i slutet
av april och det gav sån mersmak att jag absolut inte tänker
missa den i Timrå.
Jag hoppas vi ses där.=)

Idag blir det en pyssel och vilodag.
Ser fram emot att göra lite annat än studentkort.
Nu ska jag göra mig en kopp te och sätta mig och klura lite
vid pysselbordet.
Jag har en del nya stämplar som jag inte hunnit testa ännu.
Ha en härlig dag!



Kommentarer
Postat av: Ninni

JA det trist när det ruskväder,,vi har bara 12 grader..blä!



Ha en skön helg, kramen

2010-06-11 @ 11:33:08
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Hoppas du får en lugn och skön dag idag! Men var sjutton är sommaren? Ruggigt kallt tycker jag.



Kram

2010-06-11 @ 12:02:13
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0