Måndag.


Idag är jag uppe alldeles för tidigt.
Trötter är jag men jag har för ont i ryggen för att kunna sova.
Hade en helt underbar födelsedag igår......först tårtkalas med
släkten och sen grillning med barnen och deras respektive.
Jag fick en ljuvligt fin tunika från Zizzi av barnen.
Det kommer bild på den under dagen.
Idag ska jag vila och ha det skönt.
Det ska tydligen bli väldigt varmt även idag men sen ser det
ut att bli lite svalare resten av veckan.
Skönt tycker jag och prinsessorna.
Ella har tillbringat en hel del tid sittandes vid fläkten eller i
poolen
Men Vilda är tokig nog att i allafall stundvis ligga i solen och
mysa.
Poolen bojkottar hon fortfarande den tjuriga tjejen.
Ha en underbar dag!




Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Provade igenom Zizziz sortiment igår, ganska lite folk ute på vift då. Mycket nytt och snyggt hade kommit in. Jag köpte en vardagstop, ett linne och ett par jeans.. alltid hittar man ju något.. Och så bra service som de har behöver man ju knappt visa sig förren de plockat ihop passande plagg ;-)



Ha en riktigt mysig måndag vännen!

(snart onsdag...)

2010-07-19 @ 08:35:45
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ninni

Oj ja du var uppe tidigt..då sussade jag gott.



Önskar att det vore varmare här, känns som att vi har haft sämst väder i hela Sverige.



Ja tunikan vill jag se och så den färdiga cd..så klart.



Ha en skön dag.kramen

2010-07-19 @ 10:13:26
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så härligt attt födelsedagen blev lyckad. Ser fram emot en bild på tunikan...



Kram

2010-07-19 @ 11:11:42
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0