Lördag.


Jag somnade sent men är ändå uppe tidigt....för tidigt.
Hade besök av min kusin E igår kväll.
Vi satt på altanen och pratade till klockan var 22.
Det blir inte att vi träffas så ofta nu så vi hade mycket
att prata om.
Just nu är det mulet här men enligt SMHI så ska det
klarna upp och bli soligt och varmt även idag.
Hade hoppas på en regnfri dag även imorgon men det
ser mörkt ut.
Det blir nog till att städa undan alla pysselgrejor från
matrumsbordet så att släkten får plats att sitta när de
kommer på födelsedagsfika.
Men det är morgondagens bekymmer.
Planen för idag är att bjuda Åsa & Jonas på fika om de
hinner med att stanna till här.
Sen måste vi handla inför morgondagens kalas och
grillning.
Ikväll är det sen äntligen dax för Åsas konsert i Timrå
kyrka som jag ska gå på tillsammans med några
vänner.
Ser så fram emot kvällen.
Jag är så spänd på att få se den nya singeln som jag
gjort omslaget till.
Trots den ständiga värken i lederna så är det gott att
leva.=)
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anna.. tassar in....

Men så roligt..och att du får se ditt omslag är ju riktig fest..så galet fint som det är..njut av allt och sträck på dig..du är bäst..:)

2010-07-17 @ 11:11:00
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ninni

Såå spännande...dom hinner säkert fika(hoppas jag).

Ha nu en underbar dag och kväll..kramen

2010-07-17 @ 12:01:20
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Förstår att du nu har mycket omkring dig med besök, färd till Timrå och fixande inför morgondagen.



Jag är ute i god tid - Vill gratulera dig så jättemycket i förskott till födelsedagen!! Hoppas att du hör hur högt jag hurrar för dig nu. HURRA!!!



Ha det underbart gott och stor kram från mig

2010-07-17 @ 12:12:32
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Mycket trevligt på gång hör jag!



Ha en härlig lördag.



Kram

2010-07-17 @ 22:12:26
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0