Torsdag.


Ja då närmar det sig helg igen.
Jäklar vad veckorna springer i väg.
Innan man vet ordet av är det vår och sommar.
Det blir sena kvällar nu när det är konståkning på tv
vilket innebär att jag är väldigt seg på morgonen.
Gårdagskvällen var jättemysig.
Annelie och jag fick sällskap av Hella som kom förbi
en stund.
Idag blir det också pyssel.
Jag har lovat grannflickorna som fick mitt utrensade
pyssel att de ska få komma och pyssla en stund efter
skolan.
Efter middagen ska jag åka med deras mor och
shoppa lite på Birsta.
Det blir kanske lite mycket idag men jag ska vila nu
på förmiddagen och sen har jag inget alls planerat
för morgondagen så jag får återhämta mig då.
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej Hjärtat!

Vad du står i och har dej :) Jobba inte så att du blir helt plakat nu bara...

Har lite å stå i jag oxå...jag ringer nåt vid tillfälle, men de här veckorna när barnen är hos mig är det ju tokfullt med allt möjligt! Igår kväll var jag iväg m Julia o hästen och kom inte hem förrän kl 22. Känner mig lite trött idag faktiskt!

För övrigt kan jag upplysa om att "den lilla besten" är till salu för 50 öre varannan dag ungefär...hade förträngt hur jobbigt det är att ha en 6 månaders valp som börjar ta för sig och tycker att hon klarar av massor med saker själv utan att matte behöver vara med...tror att Ragge är med henne och visar hur hon ska göra faktiskt, bara för att retas... :) så nu har jag bestämt att den lite tuffare utbildningsfasen måste ta sin början, med start för en månad sen egentligen... stön...men jag skyller lite på att då var ju foten i paket fortfarande. Låter väl som en bra ursäkt!? hehe

Ha en bra dag nu min vän, pussa på tjockisarna, då är Anders inräknad i det oxå... :) vi hörs snart!

Kraaaaaaamm Anki m Alice o Bästa

2010-01-21 @ 10:19:44
Postat av: Znogge

Tänk nu på att inte överskatta din förmåga! Det har blivit sena kvällar för mig med min inte beror det på TV utan en del hem,arbete. I morse var det riktigt segt!



Kramar!

2010-01-21 @ 13:28:32
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna tassar in

Ja men du hejsan svejsan så är det fredag igen..det går som tåget när man har roligt..så trevligt med väninnorna Hellen..det piggar upp..

2010-01-21 @ 14:33:57
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag ber om ursäkt för att jag inte hört av mig. Mår inte alls bra. Är det ok om jag ringer dig i morgon?

KRAM!!

2010-01-21 @ 15:36:36
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Mumin

Va snäll du är som bjuder in grannflickorna till pysselstund.......hoppas dagen var givande. Kram Mumin

2010-01-21 @ 19:29:26
Postat av: messan

Det var verkligen otur med er hund. Jag hoppas verkligen att hon ska få må bra länge och få njuta av sitt liv.



Vår hund blev sjuk i ett öga. Hon fick högt tryck i ögat och tyvärr miste hon synen av sjukdomen och vi medicinerade en tid men trycket gick inte ner och hundar får fruktansvärt ont både i ögat och i huvudet av detta så vi och veterinären valde att ta bort ögat och nu har vi en glad enögd hund utan smärta. Hoppas att hon klarar sitt friska öga för tydligen är det vanligt att de får det igen.

Vad mysigt med pyssel, det gillar jag:)

Går det bra att vara hemma för dig?

Ha en fin kväll!

Kramar messan

2010-01-21 @ 20:20:50
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0