Onsdag.


Brrrr vad kallt det är idag......-20 visar termometern.
Känner mig stel och trött trots att jag sovit hyfsat i natt.
Värk har jag alltid men de sista dagarna har lederna
faktiskt varit lite bättre.
Hade tänkt att vi skulle städa ut julen idag men nu är
jag bjuden till min vän Eva på pysseldag och det lät ju
mycket mer lockande än städning.
Anders har lovat att dammsuga hela huset och det är det
mest akuta.......julen kan vara kvar någon dag till.
Det var längsen jag pysslade tillsammans med vänner så
jag ser verkligen fram emot dagen.
Det enda som är jobbigt är att packa väskan......alltid så
svårt att veta vad som ska få följa med.
Ella skulle helt klart vilja packas ner för hon är helt galet
förtjust i scrapväskor.
Just nu sitter jag i soffan med laptoppen i knät och Ella
bredvid.
Hon har kommit på att datorn är en jättebra plats för
henne att vila sitt söta huvud på.
Så hittar ni stavfel beror det på att jag har en bulldog på
halva tangentbordet.=)
Nu ska jag börja packa.
Ha en mysig trettondag alla!


Kommentarer
Postat av: Kerstin Friberg

Hej Helen!

Hoppas du får en trevlig dag hos din vän.

Själv måste jag ta tag i pappersarbetet.

Kram Kerstin

2010-01-06 @ 09:39:02
Postat av: Ninni

En bulldog på tangentbordet..haha!



Ha en mysig pysseldag lät väldans trevligt..kramen

2010-01-06 @ 10:52:03
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: znogge

Jag funderar precis som du på om julen inte ska ut idag. Inga trevliga inbjudningar har kommit så det blir nog så. Förstår att du väljer en pysseldag!



Ha det så kul!



Kram

2010-01-06 @ 12:50:32
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Här har vi fått påfyllning av den vita varan.. jag har städat ut julen medan mannen skottat snö... Kram

2010-01-06 @ 14:42:08
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Mumin

Ja det är bistert ute...men härligt! Ha ha dina vovvar är för söta.....men dem ser lite lata ut ha ha. Kram hoppas dagen varit bra! Mumin

2010-01-06 @ 16:48:07
Postat av: Cicci

Undrar om försäkringen gäller mot dräggel i tangentbordet. fniss

Hoppas dagen var till belåtenhet och att ni fick er en del skratt.

Kramiz

2010-01-06 @ 20:02:31
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0