Måndag.


Det känns som att helgen gick i rasande fart trots att jag
mest låg i soffan hela lördagen.
Igår hade vi besök av en grannfamilj mitt över dagen så
gårdagen gick otroligt fort.
Kändes bra att jag orkade vara social en stund trots att
jag har sån värk just nu.
Idag känns det något bättre men jag ska ändå ta det
lungt och vila mycket.
Pysslandet har nästan legat nere helt hela helgen men
idag ska jag nog kunna sitta lite vid pysselbordet.
Jag har 3 paket med material att vänta denna vecka som
jag beställt från olika shoppar.=)
Nu ska jag börja dagen med att sätta igång en tvättmaskin.
Det är det enda nyttiga jag ska göra idag.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Skulle också behöva vara hemma och tvätta och göra lite nytta idag, men det får vänta tills jag kommer hem från min praktik. Ha ha !



Hoppas att du får en bra dag !



Vilken söt ljushållare / lykta / eller vad man nu ska kalla den för.



kram

2010-01-18 @ 08:42:29
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Znogge

Jag tycker alltid att helgerna går i rasande fart! Vips så är det måndag igen... Ha en hörlig dag!



Kram

2010-01-18 @ 09:46:30
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Det var väl en bra "nyttig sak" du ska göra idag. Att kunna ta på sig rena kläder hör ju till "må-bra-avdelningen". Om man inte är helt utslagen av sjukdom så klarar man nog av en sak varje dag. Kanske orkar du med att stryka i morgon? kanske plocka undan och damma på fredag? (så att maken kan dammsuga på lördag morgon?) Det blir en hel del det!Och som vanligt vill man ju gärna bädda sängen och laga ihop något att äta. Det blir tillhopa mycket mer gjort än du tror!!! Koppla av och vila idag - lova det. Då kanske du orkar med att kolla upp den beställning på varor som du har att vänta. Förstår att det är en massa nytt roligt material att pyssla med. Önskar dig allt gott vännen och skickar med en stor kramis

2010-01-18 @ 09:59:57
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Har man hus finns alltid att göra.. tvätta ska det göras här med. Behövde ta igen mig lite efter jobb först bara. Min lediga dag gick upp i rök nu hoppas jag på torsdag om alla andra håller sig på benen. Tycker det mesta är lite tungt just nu, dottern återvänt till Stockholm och lite tråkiga sjukbesked i omgivningen, suck!

2010-01-18 @ 15:01:34
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Mormormu

Godmorgon vännen.

Hoppas du får en bra dag idag, värkfri och med lite pyssellust kanske... vi ska spara energin till det som vi mår bäst av ;-)



Kraaam!

2010-01-19 @ 06:37:56
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0