Lördag.


Försöker mig på konststycket att skriva fast Ella som vanligt
har hakan på tangentbordet.
Hon verkar ha ett otroligt tungt huvud eftersom hon måste
vila det på allt och alla.
Dessutom somnar hon ofta i denna ställning.
På bilden sover hon med huvudet vilandes på Vilda.

Idag fyller sonen 24 år.
Känns som barnen snart är äldre än mig.=)
Det blir stort kalas för vi ska fira både dottern som fyllde år
igår och sonen idag.
Detta är faktiskt första året de inte firar sin födelsedag här
hemma.
Ingen av dem har haft plats för många gäster tidigare men
nu har dottern bra med utrymme sen de flyttade till radhus.

Igår fick jag undan en del av julen.....det som är kvar nu tar
vi bort imorgon.
Skönt att få undan allt nu när A är hemma och kan hjälpa mig.
På måndag börjar han jobba efter 3 veckors ledighet så då blir
det vardag igen.
Jag ser faktiskt fram emot vardagen igen efter alla helger.
Efter kalaset idag ska vi åka och hämta ett paket med
pysselmaterial som jag beställt från Pysseltagen.
Roligt med lite nytt nu efter jul.
Jag har haft bra med inspiration nu ett tag så det har blivit
några kort.
Ska ta bilder på dem sen så jag kan visa dem här.
Ha en härlig dag alla!


Kommentarer
Postat av: Eleonora

O vad roligt att få gå på båda sina barns födelsedagar samtidigt!! Och slippa joxa med allt själv - bara sitta och njuta av sällskap, gott att stoppa i munnen osv. Ni får nog toppenfint hos dottern. Vad hittade du för födelsedagspresenter!!



Jag vet ju att du är inne i Face Book. Det passade inte mig riktigt, så jag har tagit bort mig därifrån. Men vet inte om jag gjort rätt. Skulle du vilja göra mig den tjänsten och kolla om det fortfarande går att komma in till mig där. Det tog alldeles för mycket tid och gav alldeles för litet. Att blogga passar mig bättre även om det också tar mycket tid. Jag går ju nästan dagligen in till alla mina vänner och hälsar på - det tar tid, även fast jag reducerat vänlistan.



Hör av dig när du har lust ang FB. Kram kram!

2010-01-09 @ 10:27:24
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ninni

Grattis till båda dina barn..ja dom växer om en..haha!!



Skön bild på voffsingarna...men det måste vara jobbigt att ha ett stort huvud på tangentbordet..kramen

2010-01-09 @ 10:43:55
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Önskar er alla ett riktigt mysigt födelsedagsfirande!



Kram!

2010-01-09 @ 11:55:44
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Margaretha

Dom är så söta ...dina små prinsessor...fast lite trötta kanske...hihi.. ;o)

Mysigt att få gå å kalas hos sina barn....vi gjorde detsamma i tisdags....

Kram på dig

Margaretha

2010-01-09 @ 13:41:19
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning i kylan! Fnissar gott åt dina prinsessor!!

Grattis i efterskott till dina barn!

Kramen!

Ragnvi

2010-01-10 @ 05:25:06
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0