Fredag.


Äntligen en dag jag inte ska iväg någonstans.
Det har varit en rolig vecka med mycket umgänge med
vänner men det har tagit på krafterna.
Idag fyller min dotter 28 år.
Fattar inte var tiden tar vägen.....nyss var hon ett litet
knyte.
Jag har skickat ett kort till henne som jag hoppas kommer
fram idag.
Vi ska inte fira henne för än imorgon då även sonen fyller
år......det är 4 år och en dag mellan dem.
Jag fick tag i alla presenter jag skulle ha igår så allt är nu
inslaget och klart inför morgondagen.
Nu behöver jag bara vila så att jag är på benen imorgon.
Det är drygt 20 grader idag också så det blir ingen
promenad med vovvarna.
Ella klarar det riktigt bra men Vilda tycker att livet är
tråkigt när hon inte kan gå ut som vanligt.
De går ut och gör sina behov i all hast och sen rusar de
in igen.
Imorgon ska det tydligen bli varmare.....runt -10 så då
kan vi gå ut en kort promenad.
Vildas benvärmare är nog klara till imorgon så vi kan testa
dem.
Hoppas att de hjälper lite i allafall.
Nu ska jag försöka reka igång alla leder och göra oss lite
frukost.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ja, vart tar tiden vägen? Sonen fyller 21 nästa vecka. Det var liksom i går han var liten... Eller?



Ha en skön och avkopplande kväll!



Kram



2010-01-08 @ 17:56:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: LillBlomman

Hej vännen!



Kikade in häromdagen men tror inte att jag skrev ngt? Hua vilken kyla vi har, även här nere är det svinkallt! Inte alls skoj! Ryggen värker och man spänner sig när man är ute! Bläh! Viggo har inte ens kunnat testa pulkan ännu!

Hoppas att du får en skön helg och OMG att din dotter är 28 år! Ni får säkert en mysig dag! Kramar!

2010-01-08 @ 19:26:15
Postat av: Eleonora

Tacka lilla mamma för Vildas benvärmare. Jag tror att dom är efterlängtade. Jag fick påhälsning av Hella häromdagen och jag har även svarat henne. En fin vän du har där!! Visst är fina vänner guld värda!



Hoppas du får litet varmare där "uppe" hos er - ungefär som jag har det, dvs ca -10 grader. Det är inga problem med -10.



Ha det så gott på barnens födelsedagsfester!!! Kramis!

2010-01-08 @ 19:49:38
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: sandra

Morsning korsning!



ja fy tusan vad det är kallt, förstår att det inte blir några promisar med hundarna, brrr!



Ligger här i soffan med en filt framför brasan, bara en kopp te som fattas=)



ha en mysig helg!



Kramisar från Sandra

2010-01-08 @ 20:19:27
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: soffie

grattis till din dotter!Å va fin lyktan är ,

Ha en go helg

2010-01-08 @ 22:52:22
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0