Onsdag.


Här snöar det idag igen så trots bilden känns sommaren
långt borta.
Andra sidan går tiden så otroligt fort och om 3 månader
är vi inne i maj månad.
I eftermiddag är planen att jag ska åka med min vän
Hella på Birsta.
Vi ska äta tillsammans och sen blir det lite shopping.
Jag är dock inte så bra i magen idag så det återstår att
se om jag kommer iväg.
Det skulle vara skönt att komma ut och se lite folk och
kika om det kommit in nått nytt i mina favoritbutiker.
Ska försöka kurera magen och vila lederna nu så att jag 
är pigg i eftermiddag.
Ha en härlig dag! 

Kommentarer
Postat av: Mormormu

Godmorgon!

Hoppas du känner dig bättre i både mage och leder, trevligt om du kunde komma iväg till Birta!

Undrar just hur mycket snö det kan falla?! Det verkar ju aldrig ta slut!! Drivorna är ju hur höga som helst...



Ha en bra onsdag vännen

Kramar/Ann Catrine

2010-02-03 @ 09:56:30
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Det vore väl trevligt och upplyftande för dig att dra iväg med din väninna och äta en god lunch och kolla läget i affärerna! Hoppas att du orkar med detta. Får väl höra i morgon om du hittat något. Ha det gott och som vanligt - stor kram

2010-02-03 @ 11:14:01
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0