Torsdag.


Så här vackert var det igår på morgonen.
Idag är kylan tillbaka...-12 grader säger termometern.
Ångrar mig gruvligt att jag åkte iväg och shoppade igår för
jag var helt slut efteråt och känner mig sämre idag.
Inga julklappar hittade jag heller men jag lyckades lösa
problemet med vad jag ska ha på mig på julafton och det
känns skönt.
En vit amaryllis och några vita hyasinter fick jag också med
mig hem.

Idag blir det till att vila igen.
Förutom förkyldningen och den vanliga värken så har jag
jätteont i min ena överarm.
Antar att det är ett muskelfäste som är inflammerat för jag
är svullen och varm.
Den här jäkla sjukdomen tycks alltjämt hitta "nya" leder och
mjukdelar som den kan ge sig på.=(
Överväger starkt att stanna i pyjamasen idag.
Nä fy vad jag klagar.
En kopp julte kanske hjälper upp humöret lite.=)
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Men va trist att du känner dig sämre och att du inte hittade några julklappar :(

Klaga på du! Det är din blogg och du gör vad du vill här. Och det brukar kännas bättre när man har fått klaga lite :)

Jag hoppas att du får en mysig dag oxå fast det känns lite jobbigt just nu!

Kram

2010-12-02 @ 09:02:13
Postat av: Znogge

Så tråkigt att du känner dig sämre. Men se nu till att verkligen vila och det ordentligt.



Kram

2010-12-02 @ 09:04:57
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Annelie

Jag skulle vara glad för -12 just nu...här har det varit mellan -16 och -23 i flera dagar nu.

Hellre kallt än blåsigt & ruggigt, men nu är det allt lite väl många pinnar nedanför nollstrecket tycker jag...



Ja det är vårt ständiga dilemma eller hur?

Hittar man på något kul att göra så blir man ovillkorligen straffad på ett eller flera sätt efteråt, så det är väl inte underligt om man måste klaga lite ibland. Och som sagt det är din blogg!

Jag klev förresten inte ur pyjamasen förrän efter två igår em så än är det ingen panik ;)

Hoppas det känns bättre snart!!

Kramen!

2010-12-02 @ 09:46:18
URL: http://annelieskort.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Det ÄR inte lätt att bara skriva om positiva saker när man inte MÅR BRA!

Så gnäll på du! Det gör jag!

Man kan ju inte hjälpa att man fått dessa dumma sjukdomar, och jag tror i ärlighetens namn inte att någon annan vill byta med en heller....



Vi kämpar ju på så gott vi kan, och det får minsann räcka.

Bamsevarm kram till Dej!

Jenny

2010-12-02 @ 11:06:49
URL: http://lindibloggen.blogspot.com/
Postat av: Lena S

Jobbigt när temperaturen åker upp och ner.

Klaga på du...det gör inget. :-)



Hoppas din dag inte blev alltför dålig ialla fall.

Kramis

2010-12-02 @ 18:58:06
URL: http://nelasvarld.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Jag förstår att det är otroligt jobbigt för dig att ha så här ont! Jag hoppas att det snart kommer dagar då du har det lite lättare.

kram Annika

2010-12-02 @ 20:53:22
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0