Torsdag.


Hittade Ella snarkandes i soffan imorse.
Det är dun i soffkuddarna så det är klart att det är mjukare
att sova där än i biabädden som det är skumgummi i.

Det är inte så kallt idag.....bara -6 grader.
Jag måste på sjukhuset på lab och ta prover och sen ska jag
handla på Ica Maxi.
Ser inte fram emot något utav det men det är inget jag kan
komma undan.
Resten av dagen ska jag bara vila.
Gårdagen var jättemysig med besök av Annica och en massa
pyssel men idag är jag trött i både kropp och själ.
Men sånt är livet och det var definitivt värt det.

Kakorna jag bakade har en lite annorlunda smak men de är
jättegoda.
Kul att prova något nytt.
På söndag ska vi göra godis så listan på vad som ska handlas
på Ica är väldigt lång denna vecka.
Tänk att det bara är drygt två veckor kvar nu till julafton.
Jag hoppas det blir två riktigt långa veckor.
Det känns som det behövs om jag ska hinna med mig.
Önskar att jag var bättre på att leva i nuet.
Ha en skön dag!




Kommentarer
Postat av: Znogge

Att leva i nuet är verkligen viktigt men oftast ganska så svårt. Tyvärr...



Jag storhandlade igår och det blev en del i vagnen men än är långt ifrån allt på plats.



Lycka till med shoppingen.



Kram

2010-12-09 @ 09:37:12
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0