Tisdag.


Äntligen har det slutat att snöa men nu kommer kylan åter
igen enligt SMHI.
Men än så länge är det bara 6 minusgrader vilket är helt i
min smak.
Igår hade jag en lugn och skön vilodag.
Vi lyssnade på ljudbok och jag pysslade lite.
Det känns som inspirationen är på väg tillbaka.

Idag ska jag åka med några vänner till Timrå Gårdsbutik
om allt går som planerat.
Känns som en lagom aktivitet idag.
Det är en jättemysig butik med kafé....alltihop på liten yta
så jag behöver inte gå så mycket.
Passar mig perfekt.=)
Vi åker nu på förmiddagen när jag är som piggast så kan
jag vila i eftermiddag.

Det börjar bli dax att tänka på nyårsmenyn.
A tycker att vi ska ha oxfilé som vanligt så huvudrätten är
klar men resten måste vi fundera ut.
Vi firar alltid nyår hemma i lugn och ro eftersom Vilda är
skotträdd.
I år har barnen med respektive bestämt sig för att de också
vill ha ett lugnt nyårsfirande så de kommer hit till oss.=)
Nej nu är det bäst jag börjar snygga till mig innan mina
vänner kommer och hämtar upp mig.
Ha en mysig dag!




Kommentarer
Postat av: Znogge

Vi ska också ut och röra på oss. Hoppas det inte är för mycket folk i farten!



Ha en fin dag.



Kram

2010-12-28 @ 09:32:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Hoppas du får en fin dag..vi firar med Thailändska lyktor istället för fyrverkerier..hoppas fler gör det=)



Var rädd om dig nu..kramen

2010-12-28 @ 09:52:11
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Jisses så mycket snö, ert hus syns ju nästan inte. Hoppas du fick trevligt på Gårdsbutiken och fick se litet trevliga saker.



Tack för din rara hälsning Helena. Nu önskar jag dig allt gott inför årets sista dagar - sen´hörs vi igen. Kramisar

2010-12-28 @ 16:11:34
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Nettan

Vi har också "bara" haft rung -6 grader idag.

Jätteskönt när det inte har blåst heller.

Killarna fick sig en härlig kvällspromenad när mannen kom hem och kunde ta hand om barnbarnet !



Här blir det nog också en lugn nyårskväll med oxfile och hummer. Ha ha !



kramiz

2010-12-29 @ 00:01:31
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0