Onsdag.


Äntligen en morgon utan snöfall.
Söderut är det riktigt kyligt idag men vi har "bara" -13 grader
vilket är helt ok.
Det gick bra att handla maten igår så nu är kylen fylld till
bredden med mat och godsaker.
Idag ska jag städa undan lite här och A ska baka mer
lussekatter.

Ikväll kommer en grannfamilj hit på lite glöggmys.
Det blir inget avancerat alls utan bara pepparkakor,möggelost,
lussekatter,några sorters julgodis och glögg förstås.

Glömde totalt bort att berätta att det igår var min tur att göra
ett inlägg på PaperMaze blogg.
Idag visar Paula hur man gör fina paket så kika in och låt er
inspireras.
Ha en mysig dag!







Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken underbart vacker julgranskula. Sådana skulle passa perfekt i vår gran.



Tusen tack för det fina julkortet. Dina hälsningar är alltid lite extra :D



Kram

2010-12-22 @ 10:16:11
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Erika

Blir bara en liten snabbis vid datorn då mina första besök redan anlänt, och resten är på väg.



Önskar dig en fridfull och fin jul



Julkram



PS Jag har två söner, om jag inte minns fel så var det väl du som frågade det. Minnet du vet, är lite kort.

2010-12-22 @ 15:12:39
URL: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Eleonora

Idag kom brevbäraren med min vinst!! Tack snäääälla du, jag blev jätteglad och en snygg tändsticksask var precis vad jag behövde!



Det rara julkortet kom igår och såå glad jag blev att få ett så fint handgjort julkort. Du är såå duktig med det här med "pysslet".



En riktigt GOD JUL vill jag önska dig och Anders.

Stor julkram från

Eleonora

2010-12-22 @ 16:50:17
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ninni

Ha en jättemysig kväll, jag ska bara njuta och veta att jag är ledig i elva dagar..jippi.



Stor kram och God Jul i fall vi inte hörs.

2010-12-22 @ 19:17:30
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0